Wednesday, December 29, 2010

* winter winter


assalamualaikum..

fuhhh.ya ya tau, exam da seminggu abes, tp masih tak mengupdate blog.i dont know why, but something went wrong with the blog design whatsoever, so i changed it into this 'new look'..sgt skema.yes, i know.HAHAHA.let it be this way for time being.hehehhe.

so, what's new? nothing. I'm being a so plain & boring girl doing nothing except watching lots and lots of movies online.and cooking ( hehe ).and washing. and sleep. and wake up. and eat. and sleep. I'm going to be the next participant for Biggest Loser now, so, bye.

hahahah.ok2.mood agak baik.actually. good news doesn't come as often as I hope it should, hmm lil late, but it's okay. apa2 pun kawan2, mari kita doakan kebahagiaan kita semua bersama.wah..heheheh

okla mari layan gmbaq nah.

tggu train slepas jalan2 di mall

ni otw nkg makan luar sbb mls masak :)))


kasot plg besaq dlm sejarah hidup.sgt penting ini kasot sbb snow sgt tebal xmampu nk menongkah pakai kasut comel2.haha.plus, it's too cold.really really cold.


ok ni mall of america.haha tgkap gmbaq ni je????? haha soriii


indoor games. me. not.so. likey. this. too scary.hoho


err.plasctic bag.hm.beli scarf di forever 21 sbb sgt cntik lak rasa corak dia.HAHA. and seketul jeans murah.8 dolar.sale. sebagai perempuan normal, harus beli =p

ok ni pegi melepas rindu kt budak kecik ( i miss my nephews & nieces toooo much ! ). ini budak terlalu comel, and bila npk km, dia terus lari dtg and kiss my cheeks. it's like saying " i miss you too" on behalf of my nephew.huuuuuuuuuuuu...rasa nk nangis ja tahu? huhu


ok kawan2.jam pkul 1.25 pg, nk tdo dah ni .btw, I've had bad sleepless nights for almost a week now. guess i need a teddy bear.really soon. someone must take note :))


sangat sangat rindu hgpaaaaaaa my besties.take care ok?


p/s: hmm I got 4 flat in the finals..da result came out last week. ha cepat ada org jnji nk dtg US kan? I'm waiting ............... :)


No comments:

Post a Comment